ԹՎԱՅԻՆ ԲԱՆԿԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԱՐՏԱՀՐԱՎԵՐՆԵՐԸ ԲԱՆԿԱՅԻՆ ՆՈՐԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ
Բանալի բառեր-:
թվային բանկինգ, շահութաբերություն, ֆինտեխ, կիբերանվտանգություն, շուկայական կապիտալիզացիա, նորարարությունԱմփոփում
Այս հետազոտությունը նպատակ ունի վերլուծել թվային բանկինգի ընդունման և զարգացման վրա ազդեցություն ունեցող բազմաչափ գործոնները՝ արագ տեխնոլոգիական առաջընթացի և փոխվող սպառողական ակնկալիքների համատեքստում։ Հիմք ընդունելով վերջին գիտական և ոլորտային աղբյուրների համակցված վերլուծությունը՝ ուսումնասիրությունը կենտրոնանում է այն փոխազդեցությունների վրա, որոնք ձևավորում են օգտատերերի վարքը թվային ֆինանսական ծառայությունների կիրառման գործընթացում։ Գլխավոր գործոնների թվում առանձնանում են ընկալվող հարմարավետությունը, օգտակարությունը, վստահությունը և կիբերանվտանգության հետ կապված մտահոգությունները։ Նշված գործոնները վճռորոշ դեր ունեն տարբեր սոցիալ-տնտեսական խմբերի համար։ Բացի այդ, սոցիալական ազդեցությունը, տարիքային, կրթական, եկամտային մակարդակն ու թվային գրագիտությունը կարևոր միջնորդող գործոններ են։ Ուսումնասիրվել են նաև ինստիտուցիոնալ գործելակերպերը, ներառյալ հարթակների անհատականացումը, արհեստական բանականության կիրառումը, բաց բանկային (open banking) ենթակառուցվածքների ներդրումը և ESG սկզբունքներով առաջնորդվող ֆինանսական ապրանքների զարգացումը՝ հաճախորդների ներգրավվածության և գործառնական արդյունավետության բարձրացման նպատակով։ Հատուկ ուշադրություն է դարձվել կիբեռսպառնալիքների աճին՝ շեշտադրելով կայուն և ճկուն պաշտպանական համակարգերի անհրաժեշտությունը։ TABInsights-ի 2025 թ․ վարկանիշային տվյալները ծառայել են որպես էմպիրիկ հիմք՝ թվային բանկերի շահութաբերության, շուկայի ընդլայնման և տարածաշրջանային տարբերակների վերլուծության համար։ Արդյունքները ցույց են տալիս, որ թվային բանկերի մրցունակության ապագան կախված է ոչ միայն տեխնոլոգիական նորարարությունից, այլև սպառողների արժեքների և կանոնակարգային պահանջների հետ համահունչ ծառայությունների ձևավորումից։

Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
Ինչպես մեջբերել
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 ԿԱՃԱՌ / ԱԿԱԴԵՄԻԱ. ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՐԲԵՐԱԿԱՆ

Այս աշխատանքը արտոնագրված է որպես Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.