ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԻՆՏԵԼԵԿՏԻ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐԾՐԱՏԻՊԵՐԻ ՓՈԽԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##-:
https://doi.org/10.54503/2579-2903-2025.2-33Բանալի բառեր-:
սոցիալական կարծրատիպեր, հուզական ինտելեկտ, սոցիալական հմտություններ, մանկավարժ, կրթական համակարգԱմփոփում
Համառոտագիր
Հոդվածում ներկայացվում է Լիբանանի կրթական համակարգում գործող մասնագետների հետ իրականացրած հոգեբանական հետազոտության արդյունքները, որտեղ մասնավորապես շեշտադրվում է սոցիալական կարծրատիպերի և հուզական ինտելեկտի փոխազդեցության խնդիրը: Վերջինս լուսաբանում է մանկավարժական հաստատություններում հանդիպող սոցիալական կարծրատիպերի բացասական ազդեցությունը, որոնք ազդում են կրթության որակի և արդյունավետության վրա: Հուզական ինտելեկտի և սոցիալական կարծրատիպերի միջև կապը բացահայտվել է ինչպես կրթական հաստատություններում գործող մանկավարժների, այնպես էլ սովորողների մոտ: Հետազոտության արդյունքները բացահայտում են հուզական ինտելեկտի և սոցիալական կարծրատիպերի միջև նշանակալի հակադարձ կապ: Ավելի բարձր հուզական ինտելեկտ ունեցող մանկավարժներն ավելի հակված են ճանաչելու անհատական տարբերությունները, կառավարելու իրենց սեփական կողմնակալությունները և խթանելու ներառական, կարեկցող դասարանային միջավայրեր: Հետազոտությունն ընդգծում է հուզական ինտելեկտի կարևոր դերը կարծրատիպերի վրա հիմնված մտածողության նվազեցման և մանկավարժական արդյունավետության բարձրացման գործում: Հետազոտության արդյունքների վերլուծության հիման վրա հոդվածում ներկայացվում են առաջարկություններ և ուղեցույցներ կրթական հաստատությունների և մանկավարժների համար, որոնք նպատակ են հետապնդում պայքարել սոցիալական կարծրատիպերի դեմ մանկավարժական հաստատություններում:
Բանալի բառեր. սոցիալական կարծրատիպեր, հուզական ինտելեկտ, սոցիալական հմտություններ, մանկավարժ, կրթական համակարգ:

Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
Ինչպես մեջբերել
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 ԿԱՃԱՌ / ԱԿԱԴԵՄԻԱ. ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՐԲԵՐԱԿԱՆ

Այս աշխատանքը արտոնագրված է որպես Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.