ԲԻԶՆԵՍ ԽՈՍՈՒՅԹԻ ԻՄԱՍՏԱԿԻՐԱՌԱԿԱՆ ՄԻ ՔԱՆԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##-:
https://doi.org/10.54503/2579-2903-2025.2-118Բանալի բառեր-:
խոսույթ, հաղորդակցություն, բիզնես խոսույթ, բանավոր ելույթ, վերբալ խոսք, արտալեզվական գործոնԱմփոփում
Արդի լեզվաբանական գրականությունը ներկայացնում է «խոսույթ»-ի (discours) տարբեր սահմանումներ։ Նշանակալի է խոսույթի բացատրության կոգնիտիվ-հաղորդակցական մոտեցումը, համաձայն որի` այն համապարփակ երևույթ է, գործընթացի և արդյունքի ամբողջություն, որը ներառում է ինչպես լեզվական, այնպես էլ արտալեզվական հայեցակետեր (Fairclough, 1989)։
Խոսույթ, գործարար խոսույթ, բիզնես խոսույթ, այս հասկացությունների վրա է հենվում այս ուսումնասիրությունը: Այս հասկացությունները լեզվաբանական որոշակի շրջանակներում նույնացվում են, բայց կա նաև դրանք հստակորեն առանձնացնելու տեսակետ: Այս հասկացությունները հնարավոր է բնութագրել և ուսումնասիրել առավել համակողմանիորեն: Սույն հոդվածը ևս նման փորձ է:
Հետազոտության արդյունքները ցույց են տալիս, որ բիզնես խոսույթը որոշակիորեն տարբերվում է գործարար խոսույթից: Սա պայմանավորված է ժամանակակից բիզնես աշխարհի զարգացումներով, որտեղ կարևոր դեր է կատարում հաղորդակցումը՝ լեզվական և արտալեզվական մի շարք գործոններով:
Ուսումնասիրության շրջանակում անդրադարձ է կատարված բիզնես խոսույթի հիմնական տեսակներին, ենթատեսակներին, դրանց առանձնահատկություններին, լեզվական և արտալեզվական հիմնական միջոցներին, որոնք նպաստում են բիզնես հարթակում տպավորիչ, ազդեցիկ ու նպատակային խոսք ձևավորելուն:
Բիզնես խոսույթի ենթատեսակները ներկայացնելիս, տարբեր օրինաչափություններ քննարկելիս օրինակները վերցվել են գործարար աշխարհի հնչեղ անունների՝ Մարկ Ցուկերբերգի, Ջեֆ Բեզոսի և Բիլ Գեյթսի տարբեր ելույթներից, որոնք առատ և հետաքրքիր նյութ են տալիս տվյալ ուսումնասիրության համար։

Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
Ինչպես մեջբերել
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 ԿԱՃԱՌ / ԱԿԱԴԵՄԻԱ. ՀԱՍԱՐԱԿԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԱՐԲԵՐԱԿԱՆ

Այս աշխատանքը արտոնագրված է որպես Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.